Dietes + 50 anys

2. Tips per APRIMAR

1- Augmentar el contingut a proteïnes. A més de sadollar, no contenen tantes calories com els greixos. I ajuden a augmentar la massa muscular.

2- Eliminar sucres simples i refinats.

3- Controlar el consum de fruita. És millor menjar poca i amb baix contingut en sucres i menjar més verdures.

4- Disminuir el contingut dels greixos (fritades). Incloure preferiblement grasses saludables.

5- Beure aigua de manera constant. Cal obligar-se a fer-ho perquè amb l'edat es perden les ganes de beure.

6- Procurar dormir més hores. Estar despert fins a tarda augmenta els nivells de grealina, l'hormona que ens provoca tenir més gana i picar entre hores.

7- Fer un dia d'abstinència o eliminar el sopar de tant en tant.

8- Menjar menys i afegir algun aliment amb fibra completa.

9- No fer exercici intens tots els dies. És preferible alternar-ho a intervals, durant 3 o 4 dies a la setmana. A més, és adequat fer ioga, pilates, estiraments, tachí, passejos o meditació.

1. Llegums: Riques en fibra, àcid fòlic, ferro i vitamines, una sopa de llenties li serviria bastant als teus músculs, et donarà molta força i energia.

 

2. Nous i ametlles: Riques en vitamines i minerals i les consentides per a menjar-les entre menjars, són l'snack perfecte per a omplir-te d'energia i cuidar al teu cervell, així com protegeix al teu cos d'agents oxidants, ambdues són boníssimes per a evitar malalties cerebrovasculars.

 

3. Ou: Són un excel·lent font de proteïna, mateixa que ajuda a evitar la pèrdua de massa muscular. Agregar un parell d'ous sencers al teu desdejuni et farà molt bé.

 

4. Iogurt: Els lactis baixos en greix t'ajuden a recuperar la pèrdua de massa muscular, ja que són una bona font de proteïna animal, és bo menjar-los sempre i no tinguin greix ni sucre afegida, també considera el formatge cottage.

 

5. Espinac: Els espinacs són rics en glutamina, un aminoàcid essencial per a guanyar massa muscular sense greix, el millor de tot és que les pots menjar crues o cuites i sempre són bones per a tu.

1- TIPS PER GUANYAR MASA MUSCULAR
gallery/images-1
gallery/images-4
gallery/images-3
gallery/images
gallery/images-2