Dietes de 19 als 30 anys

1. TIPS PER APRIMAR
2. Tips per muscular

Als 20:

A aquesta edat el nostre cos necessita una bona quantitat de minerals i proteïnes per al desenvolupament de la massa muscular. Entre els aliments imprescindibles es troben peixos, carns vermelles, fruites, llegums i làctics, preferiblement desnatats. Les pizzes o hamburgueses, tan mejades en aquesta etapa vital, han de limitar-se a un cop per setmana. Per contra, els esmorzars han de ser complets.

Als 30:

En general, el metabolisme és ràpid en la dècada dels 20, però es relanteix un 5% en cada dècada que passa. Per això, arribada la trentena, hem de dur a terme una dieta ric en nutrients però baixar en calories, a més d'ingerir suficients proteïnes, ja que són fonamentals per augmentar la fermesa dels teixits i per evitar el restrenyiment. També és recomanable, tan en aquesta dècada com en l'esdevenidora, fer una dieta depurativa d'un dia un cop al mes. Té un efecte drenant, anti-oxidant i anti-edat.

gallery/images-4

Per començar, si l'increment calòric es fa de manera brusca i no progressiva, l'únic que aconseguirem a l'inici és emmagatzemar molt de greix corporal (llevat que tinguis un metabolisme que funcioni com un canó i crema molt ràpid les calories que consumeixes).

El consum de proteïnes és la base de la formació de les miofibras però els carbohidrats i greixos també compleixen la seva funció en el desenvolupament de l’augment de la massa  muscular.

· Recorda que la proteïna és molt més important que la quantitat de calories que consumeixes.

· Recorda menjar aliments naturals per reduir la inflamació del sistema digestiu i destinar aquestes proteïnes al múscul. Si no consumeixes greixos de qualitat el cos no tindrà matèria primera per fabricar hormones esteroïdals com la testosterona.