Dietes de 30 a 50 anys

1. TIPS PER APRIMAR
2. TIPS PER muscular

1. Augmentar el contingut en proteïnes, que sadollen més i no contenen tantes calories com els greixos. A més, ajudaran a augmentar la massa muscular.

2. Eliminar el màxim possible els sucres simples i refinats.

3. Controlar el consum de fruites; és preferible menjar poca quantitat i amb baix contingut en sucres i decantar-se per les verdures.

4. Usar com a aliats en els plats el safrà, la fibra o les cues de cirera, perquè són substàncies naturals que ajuden a controlar la fam i l'ansietat.

5. Disminuir el contingut dels greixos com les fritades i, incloure en la dieta grasses saludables.

6. Beure aigua de manera constant, a pesar que amb l'edat es perden les ganes de beure.

7. Procurar dormir més hores; estar despert fins a tarda augmentarà els nivells de grealina, hormona que ens provoca tenir més gana i picar entre hores.

8.Fer un dia d'abstinència o eliminar el sopar (ocasionalment).

9. Menjar menys i afegir algun aliment amb fibres completes.

10. No fer exercici intens cada dia, alternar-lo a intervals, durant 3 o 4 dies a la setmana. Es recomana fer, però existeixen altres exercicis adequats com el ioga, pilates, estiraments, Tai chi, passejos o meditació.

1. Llegums: Riques en fibra, àcid fòlic, ferro i vitamines, una sopa de llenties li serviria bastant als teus músculs, et donarà molta força i energia.

2. Nous i ametlles: Riques en vitamines i minerals i les consentides per a menjar-les entre menjars, són l'snack perfecte per a omplir-te d'energia i cuidar al teu cervell, així com protegeix al teu cos d'agents oxidants, ambdues són boníssimes per a evitar malalties cerebrovasculars.

3. Ou: Són un excel·lent font de proteïna, mateixa que ajuda a evitar la pèrdua de massa muscular. Agregar un parell d'ous sencers al teu desdejuni et farà molt bé.

4. Iogurt: Els lactis baixos en greix t'ajuden a recuperar la pèrdua de massa muscular, ja que són una bona font de proteïna animal, és bo menjar-los sempre i no tinguin greix ni sucre afegida, també considera el formatge cottage.

5. Espinac: Els espinacs són rics en glutamina, un aminoàcid essencial per a guanyar massa muscular sense greix, el millor de tot és que les pots menjar crues o cuites i sempre són bones per a tu.

gallery/images-3
gallery/una-dieta-equilibrada-en-personas-con-diabetes